Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 września 2012

75.Lover- dalsze losy

(c)Thom

w dzisiejszej notki znowu Loverki, w następnej planuję fotostory, a w jeszcze następnej inną rodzinkę (żeby zrobić małą przerwę) lub grafikę... a potem znowu Loveryyyy iks de chyba, że macie inne propozycje, możecie pisać w komentarzach :)
co u was? bo u mnie w szkole ostro się zaczyna... kartkówki, pytania, itp. ;/ z niemieckiego musimy się o Niemczech uczyć, na szczęście po polsku... z religii i majcy będą kartkówki na stówę... o, z angielskiego też! -.-" 
będziemy mieć wyjazd integracyjny, taki tam 3- dniowy. 3 dni bez neta ;_________;


Lover, cz.13
Lea i Effy testują stół do masażu...

jeszcze tylko jedna <3

Mike wraca ze szkoły <3

zadanie domowe na jakiejś parceli publicznej zawsze spoko ;_;

Effy nareszcie rodzi :d

mała Vanillia, przesłodka :333

z tatusiem <3

Vanillka bardzo lubiła zabawę w pirackim kuferku

i kochała kjujiki :3

czas zabrał nam ukochanego dziadka Damona, mojego ulubionego sima (po dziadku Damonie I) <3 

nie ogarniam jej <3

większa Vanillia, już jako dzieciak jest śliczna <3

dalej kochała zabawę, jak każde dziecko :dd

Michael coś nie jest zadowolony... być może z dzisiejszych urodzin XD

na jego urodziny i tak przyszła tylko Vanillia, saaad :c

Effy, ma niebiesko włosa syrenka ;_;

ślicznotka, już nie mogę się doczekać pór roku, jak będzie szykować dynie na Halloween ;d

Van zaprzyjaźniła się z Pinkim... koło cmentarza Loverów XD


babcia Claris <3 a ja jeszcze pamiętam, jak robiłam z nią sesję! była taka młoda... choć nie ukrywam, że nadal jest piękna ;o


jakiego Van ma kochanego wujka... tak, Michael jest jej wujkiem XD 

z uśmiechem witaj nowy dzień ;__;

cudna Vanillia! <333

Marian dopiero teraz stał się dziadkiem c:

to jest chłopak Lei... nie pamiętam, jak się nazywa... -.-

oświadczyny, później wzięli szybki ślub <3

przygarnęli Zdzisława, a to jego urodziny <3

kocie sztuki walki :33333

zabawa ze Zdzisławem <3

dziadzio <3

if you know what i mean :3

Pinki i Zdzisław bardzo się polubili 

baba z kicią <3

mąż Leny, którego imienia nie pamiętam lubił grać na gitarce ;o

Vanillia biedna próbowała łowić ryby, ale jej to nie wychodziło :c

robienie zadań domowych + śpiąca papuga w tle :d

-Błagam, tylko powiedz, że nie napisałeś o swoich butach!
-Osz kurczę, napisałem!

nju imidż Lei <3

Claris odeszła :c

wypuszczamy papużkę na wolność :'(

Eff w kolejnej ciąży :3

prze kochany <3

Vanillka w fioletowej czapeczce pyta się kuli, czy pozna miłość swojego życia <3

pozna, a na ślub przyjadą ci goście z ajron majden ;_;

robota Zdzisława c:

już na nowym dywaniku, zadowolony Pan Zdzisław <3

tym razem na urodzinach Michaela była tylko ściana, na którą pokazuje ;_;

Lea dalej doskonali swoje hobby, jest teraz muzykiem z zawodu :3

Mike, mój człowiek rzeźbiarz i sportowiec z dość smutną miną :c 

biedna Lea, za chwilę północ, a ta się włóczy po mieście w ciąży, ja mam nie z tego świata, zaraz ją jeszcze jakiś zombi spotka! na szczęście księżyc jak rogalik :3

Effy urodziła małego Navidka <3

kochany <3

Van staje się młodą dorosłą :3

piękna moja, a z tyłu nogi Michaela c:

zdjęcie z sesji :3 teraz musicie mi powiedzieć, czy ją chcecie :dd

oki, kończę. w następnej nocie dać fotostory? :D

EDIT: jest mi coraz ciężej informować Was o nowych notkach, dodawajcie bloga do obserwowanych, postaram się informować, ale myślę, że blogger daje tyle możliwości, że takie informowanie nie jest konieczne czy jak tam zwał :) jakby coś, ja obserwuję wasze blogi ale kliknęłam na "prywatnie" i się nie wyświetla na moim profajlu, soł sad o.o

xo

27 komentarzy:

  1. można wiedzieć skąd pobrałaś tę fryzurę z fioletową czapką? *.* cudowna :3 świetna rodzina. uwielbiam ich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta simka <3 Czy mi się wydaje czy masz "Nie z Tego Świata"

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, mam "Nie z tego świata" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O EM GIE fioleotwa czapeczke, o ja segi <3 dawaj sesje! chce fryzure z czapeczkom

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy możesz WRESZCIE z łaski swojej przestać informować o NN w komentarzu ? proszę już PO RAZ 4 ... A TY NADAL ALBO NIE WIESZ O CO MI CHODZI ALBO ROBISZ TO SPECJALNIE .
    skoro Ty nie możesz przestać robić czegoś o co Cię tyle razy prosiłam, ja nie zamierzam odwiedzać Twojego bloga. Najlepiej nie informuj mnie o nich wgl .

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze najpierw się trochę uspokój skarbie :) pisałam już że trudno jest mi tak wszystkich informować, dla tego prosilam o trochę wyrozumiałosci, też jestem człowiekiem. A jeżeli nie to napisz w jednym komentarzu a nie od razu robisz spam ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chcę małą Chanel <3 Cudnii są, kocham ich (i cb) <3 Chcęę sesyję, a co! Nas męczą w szkole strasznie, napierdzielamy z tym testem jak debile, 3 razy w tyg. po 8 lekcji, normalnie KOSZMAR.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudowni Loverzy <3333

    OdpowiedzUsuń
  9. OK W TAKIM RAZIE W NASTĘPNEJ NOTCE NAPISZE RAZ. Nie wiem czy do Ciebie to dotrze , bo pisałam już 4 razy , a nadal to samo . A skoro Ci jest trudno informować o NN to jest wyjście nie informuj w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie będziesz miała co pisać, bo o następnej notce nie będziesz już poinformowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taką nadzieję i uważam tę dyskusję za skończoną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Loverzyy! <3 Vanilia jest świetna i miała fajną czapeczkę ;D Effy syrenka! :) U mnie w szkole też niełatwo :c Ja chcę sesyjkę! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Cudowny szablon, jak Ty to zrobiłaś?! xd

      Usuń
    2. PS2. Dziękuję za użycie mojego obrazka ;D

      Usuń
  13. Szablon zrobiła moja kochana addie<33333 napisz do niej i ją męcz to ci pewnie powie, Jak xd ja się zamierzam kiedyś nauczyć takie robić ;oo xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Poszukam potem może w googlach ;)

      Usuń
    2. no, męcz XD do mnie wystarczy podejść i zagadać ;x

      Usuń
  14. oo naprawdę?! już myślałam, że wszyscy mnie zdzielą za to, że nie chcę ciepełka haha :D dziękuję bardzo za komplement :3 ooo naprawdę uczycie się o Niemczech?! ja właśnie kocham podręczniki z niemieckiego tylko dlatego, że nie ma kulturówek, współczuję w takim razie heh :D już nie mogę się doczekać fs :3! świetna rodzinka :D bo kto nie lubi bawić się w pirackim kuferku *-* słodka vanillka :d a i tak najlepsze były nózie michaela na przedostatnim zdj :d powiedz mi jeszcze kochana jak zrobić taką poświatę wokół tekstu tak jak ty to masz ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna rodzinka :D

    http://welove-sim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozkręciłaś się kochana :) Podoba mi się tu u Ciebie. Dodaję do sznurków i zapraszam do mnie. Pozdrawiam! Mam nadzieję, że poinformujesz mnie o nowościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Loverki, Loverki ♥~!!! / nessie

    OdpowiedzUsuń
  18. NOWA, COŚ OD SIEBIE NA HAPPINESSIMS! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Na royalsims nn, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń