Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 grudnia 2012

92. Simowy serial "Tajemnica"

 

witajcie, postanowiłam, że spróbuję swoich sił i nakręcę simowy serial! jest to dopiero pierwsza część, wyszła średnio, przepraszam z góry. Napisy za szybko znikają, w ogóle widać polecenia w lewym górnym rogu, ale obiecuję, że następny odcinek będzie dużo lepszy, będzie się więcej działo. jak się zapowiada? macie propozycje na muzykę do filmu? XD film znajduje się TUTAJ :D nie chce mi się szukać jak go tu wkleić, może next odcinek ;__; jestem taka zajebista, sama polubiłam swój film <forever alone> ;__________:! Szczęśliwego Nowego Roku <3


xo

6 komentarzy:

  1. ale fajnie :D zapowiada się ciekawie, tylko te napisy trochę zasłaniają, ale tak, to świetnie! <3 kręć ciąg dalszy ;> szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to fajne jest! :O rób nowe odcinki pokemonku <3 pozdrawiam pokemon#2

    /galaxy-sims

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle się zapowiada. nieźle pati, czekam na więcej odcinków! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. eej świetnie się zapowiada, ja w sumie nie zauważyłam tych poleceń jak oglądałam, dopiero jak o tym powiedziałaś :) świetne kadry naprawdę, bardzo mi się podoba i już nie mogę doczekać się kolejnych odcinków! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no,no, no jestem pełna podziwu! ja się nawet nie zabieram za kręcenie bo nie potrafię ;d zapowiada się fajnie :) dziękuję za wstawienie ikonki mojej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak super, a myślałam, że simowe filmy są na krawędzi upadu. Na twoim miejscu dałabym jednak napisy u dołu ekranu, byłoby przejrzyściej. :D

    OdpowiedzUsuń