Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2013

94.Obrazki

 
(c)Mój dziadek <3

Hei <3 Zniechęciłam się dom kręcenia filmików, trudno:) W nn postaram się dać Loveryy, huh, długo ich nie dawałam :o 14 mam ferie, czyli jeszcze tylko tydzień, modlę się, żeby go przeżyć :D Muszę ogarnąć niemiecki, fizykę i polski. Wypracowanie miesięczne poszło mi tym razem i jestem z siebie dumna :D A na dzisiaj tylko obrazki, wybaczcie:c  






bazy (c) ja, Vanilia, tonnie_

macie aska, możecie zadawać pytania na temat bloga, nie chce mi się robić osobnego konta ;__;

xo

7 komentarzy:

  1. fizyka to zułoooo!! O.o
    świetne obrazki i zdecydowanie jestem za Loverami! <33 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tylko napomknę zmieniłam adres bloga na /mysterioussims.blogspot.com/ :P

      Usuń
  2. Jakie ślitaśne obrazki <3 No jak mam ją dooodać to musze mediafire ogarnąć, huhu <333 Ja tam fizyki nie mam o_e Loverki taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci wymiataa <3 Mnie fiza czeka od września, haah :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne obrazki, mi najbardziej podoba się nr 2 ;> w nn chcę Loverów! :D szkoda, że drugi odcinek "tajemnicy" nie działa, nie zniechęcaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łaa obrazki widzę :DDDD piekne<3 mr tekstury ode mnie w użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne obrazki! Pamiętam, jak ja też czekałam na ferie, a teraz? : < Marny los studenta.

    OdpowiedzUsuń