Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 kwietnia 2013

123.Make over cz.2

grafikaikonka od Kasi <33 jutro znowu poniedziałek. znowu do szkołyyy, żyć się nie chce ;_; jutro znowu będę musiała wstać wcześnie, z klejącymi się jeszcze oczami, bolącą głową biec na autobus (a pewnie i tak się spóźnię) i potem jeszcze kartkówki i odpowiedzi na każdej lekcji, boziu... no cóż, życie. dzisiaj próbowałam swoich sił w kręceniu horroru w simsach i powiem Wam szczerze, że wyszedł mi lepiej niż jakikolwiek film w simsach o; może za niedługo wrzucę na yt :D

Make over: Wolff

oto Morgana i Thornton Wolff, obydwoje bardzo się od siebie różnią, pragnieniem życiowym Morgany jest być "Otoczoną rodziną" zaś Thornton nienawidzi dzieci, więc będzie to trudne...... XD


ona, pracuje w szpitalu w Sunset jako czyściciel basenów. jest charyzmatyczną pracoholiczką, a także artystką. 


on, unika zobowiązań i nie chce mieć dzieci, czuję, że związał się z Morganą dlatego, że "powinno się mieć żonę" niż dlatego, że ją kocha...


myślę, że Thornton chciał być elegancki, ale trochę przesadził (paski, paski wszędzie +___+) nic więcej nie mam do powiedzenia, czas na przemianę! 


tak jest o wieeeele lepiej czyż nie? i nie ma pasków... ale.. widzicie coś dziwnego na tym zdjęciu? XD jeśli tak, to wybaczcie XD 


nie potrafię ocenić, czy Morgana gorzej się maluje, czy ubiera! spodnie nie pasują do kurtki (to kurtka?) i fioletowej bluzki, która z kolei w ogóle tak jakby źle na niej leży +__+


oto nowa Morgana! wygląda teraz dużo młodziej, ciemniejszy kolor włosów i lekki makijaż bardzo jej pasują! do tego lekka, wiosenna sukienka, bo Morgana ma śliczną sylwetkę


no i teraz to ja mam nadzieję, że Thornton pokocha swoją żonę :c (tak tak wiem, zgapiłam sobie te pozy na końcu od Kasi, wybaczcie, nie mogłam się oprzeć +__+)

Make over: Claire Ursine

oto Claire, spójrzcie tylko na nią! wygląda jakby bała się życia :C


kamizelka przypomina mi fotel, a spodnie... w sumie też, czy można się po tym domyśleć, że Claire kocha meble? ;_; ponad to, swoje piękne, rude włosy przykrywa czapką i wygląda jeszcze gorzej :') simka w ogóle się nie maluje i o siebie nie dba..


nowa Claire jest śliczna! włosy związała delikatnie, ale już nie przykrywa ich czapką! zrobiono jej delikatny makijaż i kochane kreski <3 niestety nie zdążyła nad sobą popracować, iść na siłownię czy gdzieś tam, bo niedługo po przemianie...


...zaszła w ciążę! niestety ze swoim BYŁYM chłopakiem..


mam nadzieję, że po tej przemianie, wszystko jej się ułoży, a może jej były do niej wróci? +__+

no, to w sumie tyle, piszcie co chcecie w nn! <3 xoxo

11 komentarzy:

  1. Też teraz mam peełno sprawdzianów i kartkówek, ludzie, zlitujcie się ;__; Fajne te przemiany. Ja coś zauważyłam, chodzi o kapelusz w odbiciu w lustrze? Hehhheh. Morganę przemieniłaś super, nie mogę się doczekać Claire z dzieciaczkiem i po schudnięciu, bo ją pokarzesz co, nie? W nowej notce chcę Loverków, o<3 Ej, jestem wkurzona, bo jakiś anonim mi pisze, że szablon od kogoś ściągnęłam, wielki LOL

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ikonka jest Kasi nie moja :P Co do szkoły też zawalają mnie teraz kartkówkami, sprawdzianami, zaliczeniami i Bóg wie czym jeszcze -,- Morgana wyszła ci przepięknie jest pod wrażeniem! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te Wasze przemiany <3 najlepsza przemiana Claire, wygląda super, chciałbym ją zobaczyć po całkowitej przemianie i jej dziecko ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę zobaczyć dziecko Claire musisz ją pokazać =* Jutro do szkoły buuu-.- Poproszę Loverki w nju <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne metamorfozy ;) Daj Loverków please :D

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd jest ubranie Thorntona po przemianie?

    OdpowiedzUsuń
  7. no wyprzysxtojniałaś ich :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń